piatok 29. januára 2016

Pásikové duo

Zachytené pri hre na koníka a Leinej obľúbenej akrojoge
Najskôr to malo byť tričko pre mňa, keď bolo takmer hotové, tak to nebolo ono. Rozhodla som sa pre tuniku a nakoniec som chcela také niečo aj pre Leu, takže som ešte doobjednala látku. Nedopatrením však nedorazila hnedá s bielymi pásikmi ale biela s hnedými pásikmi - tu sa dá ľahko pomýliť - aké šťastie. Tá druhá je naozaj krajšia a opačná kombinácia nie je taká nudná.


Strih na spodnú časť pre moju tuniku som nemala, takže som dlho merala a premýšľala a nakoniec aj celý zadný diel párala a prerábala. Ale s výsledkom som spokojná. Tunika je ušitá z príjemne mäkkej biolátky, ktorá nie je farbená, ale bavlna rastie už hnedá. 

Tuniku už pokrstila modrá farbička
Pre deti je také jednoduché šiť. Im sedí jednoducho všetko. Už chápem, prečo väčšina šije pre deti. Použila som ten istý strih ako na všetky ostatné tričká či šatičky tu v iných príspevkoch, s vloženým patentom a vreckom. A prvýkrát som skúsila ušiť kapucňu. Trochu som sa toho bála, ale bolo to jednoduhšie ako patent okolo krku. Keďže k stihu Leonie kapucňa nie je, použila som z trička s raglánovými rukávmi tiež od Pattydoo. Výstrihy sú kompatibilné, takže to nebol problém. Kapucňu na tričkách síce považujem za nepraktickú, ale vyzerá efektne.
Zátišie s gumákmi


Látka: biobavlna z detivbavlnke
Strih tunika: Pattydoo Liv, Pattydoo Leonie
Strih legíny: Pattydoo Lilly a Lillian


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára