piatok 15. januára 2016

Nohavičky Panty Eve - prvý úspech s úpletom


 
Môj prvý výrobok z úpletu a pocit, že si človek dokáže sám vyrobiť kus oblečenia. Strih a presný návod podľa videa je základom úspechu. Strih si treba objednať, stiahnuť v PDF formáte a zlepiť.
A trochu cviku pri šití treba tiež. A keďže ide o úplet, je potrebné šiť pružným stehom. Doteraz som mala ten najjednoduchší šijací stroj Singer a šila som obyčajným cik-cakom. Ak teda disponujete iba takýmto šijacím strojom, treba nastaviť malú šírku stehu asi 1a trošku a nízku výšku stehu. U šijacích strojov s väčším výberom stehov sú k dispozícii overlockové pružné stehy na šitie úpletov.



Nie všetky strihy sú však ideálne pre každého, niekedy nesedí dobre veľkosť príp. tvar a aj tu som trochu majstrovala. Nepáčil sa mi šev na zadnej časti, takže som zadný diel strihala v celku. Tiež sa mi zdalo zbytočné deliť predný diel a vloženú časť (Zwickel), takže som vonkajšiu vložku strihala spolu s predným dielom a vnútornú vložku som k prednému dielu prišila pružným stehom. Tiež mi na zadnom diely chýbalo trochu látky, tak som ho rozšírila o 1cm a vpredu som ubrala 1cm. Teraz som s výsledkom celkom spokojná.






Tak hor sa do práce. Nohavičiek nie je nikdy dosť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára