sobota 13. februára 2016

Omaľovánky proti stresu

Počuli ste už o najnovšom hite? Omaľovánky pre dospelých sa vraj dostávajú na prvé miesta v predávanosti kníh a majú fungovať proti stresu.  Poznám síce lepšie spôsoby odbúravania stresu, ale tento je tiež celkom dobrý. Väčšinou sa neriadim takýmito trendami, no dostala som sa k tomu náhodou. A keďže tu píšem o šití, tak nejde o klasickú papierovú omaľovánku, ale látkovú .

Na prvý pohľad som sa zamilovala do látky s jednorožcami, ktorý väčšinou bývajú gýčový, ale títo sú naozaj vkusný a vhodný aj pre dospelých. Existuje aj farebná verzia viac detská.


Už dlhšie čakám na objednané látky a nemôžem sa pustiť do šitia, a som pri hľadaní inšpirácie narazila na nápad látku vymaľovať. Doma mám nejaké farby na látku a tak som využila čakanie, a pustila sa do činnosti, pri ktorej človek naozaj na všetko zabudne. A to doslova, pretože pri maľovaní na textil a triafaní sa do úplne malinkých plôšok sa človek musí maximálne sústrediť. Ani si nepamätám, kedy som sa takto sústredila.
Táto látka bola plánovaná iba pre mňa, ale z jedného metra mi zostane ešte aj na jedno detské tričko. Takže pre Leu farebnejšie a pre mňa decentnejšie farby.


A keď konečne dôjdu látky na patent a rukávy uvidíme, čo z toho vznikne.

Pridávam ešte jeden papierový obrázok na omaľovanie. Trochu viac ako len vymaľovanie plôch, deka sa dá dotvoriť vlastnými vzormi: Strickliese od metterschlingundmaulwurfn.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára