piatok 15. januára 2016

To ja nebudem nosiť!

šaty - strih Leonie Pattydoo


Moja dcéra neznáša šaty a nijakým spôsobom ju neviem prinútiť, aby si aspoň príležitostne nejaké obliekla. Zlý sen pre každú mamu dievčatka. Ak keď chápem, že pri vyliezaní, skákaní a plazení sú šaty nepraktické, ale predsa len aspoň niekedy.
Tak som si povedala, že to nejak prekabátim. Zohnala som až z Nemecka látku s motívom jej najobľúbenejšieho rozprávkového hrdinu indiánskeho chlapca menom Yakari jeho koňa Kleiner Donner a podsunula som jej hotový výtvor akože dlhé tričko. Ale veru sa nedala obalamutiť a zahlásila, že to ona nosiť nebude!
Ale urobila mi radosť a obliekla si tento skôst aspoň kvôli fotografii. To bolo pred dvoma mesiacmi. Teraz je už ochotná šatky na seba sem-tam navliecť. Našťastie sú aj o dve čísla väčšie, a ja dúfam, že jej názor všeobecne na šaty sa zmení.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára