nedeľa 12. júna 2016

Pohodlný outfit z šedej teplákoviny

Meter a pol šedej letnej teplákoviny som využila skutočne do posledného kúsku - krátke a dlhé legíny pre Leu, tepláky a sukňa pre mňa.  Tak to sa naozaj oplatilo!
Hlavným dôvodom ale boli tie moje tepláky. Už dlho som hľadala nejaký vhodný strih... V obchode ma nikdy žiadne veľmi neoslovili a tie čo som si niekedy aj kúpila, neboli ani pohodlné ani vzhľadné - ale našťastie si môžem nejaké ušiť. Nakoniec som z množstva strihov objednala tzv. Cozy Pants od Kid5 v dvoch prevedeniach dokonca v akcii. A sadli na prvý šub bez akýchkoľvek úprav. Určite budú v blízkom čase nasledovať ďalšie.
Tielko prerobené z trička z blogu nižšie sa mi páči oveľa viac a tak isto sadlo bez úprav, aj keď pri strihoch od Pattydoo vždy o číslo menšie. Okolo krku a rukávov začistené jednoducho patentmi, na iný typ začistenia si s mojim Singerom netrúfam. Čo vôbec nevadí, lebo to vyzerá dobre.
Zaujímavá sukňa z úpletu - už dlhšie som po nej pokukovala, v neposlednom rade aj preto, že je na ušitie veľmi jednoduchá . Vpredu sú výrazné sklady a pôsobí športovo-elegantne, čo mám rada. No v procese šitia ma veľmi nepresvedčila, a tak visela dva týždne prehodená cez stoličku v šijacom kútiku. Nemám však rada nedorobené veci a nakoniec som predsa som sa predsa len do nej pustila. A zo škaredého káčatka sa vykľula pekná labuť. Jednoduchá, zaujímavá, pohodlná športovo-elegantnejšia sukňa. Určite odporúčam.
Strih Shirt: Pattydoo Top Livia
Strih nohavice: Kid5 Cozy-pants Woman
Strih sukňa: Rock Evchen

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára