štvrtok 2. júna 2016

Letné nohavičky s koníkmi

Túto krásnu látku som kúpila ešte v zime v päťdesiat percentnej zľave na bubulakovo.sk, teraz ju tam nevidím ale našla som ju v inej, tiež krásnej farbe na vecicky.sk. Najskôr som mala v úmysle ušiť pekné šatočky, ale túto myšlienku som zavrhla, pretože by sa asi zo skrine ani nedostali. Oveľa praktickejšie u nás predsa len budú nohavice. 

 Po viacerých projektoch z úpletu bolo opäť príjemné šiť túto jemné bavlnu, ktorá sa nenaťahuje, drží tvar a dá sa krásne štepovať. Veľa mi z metra látky však nevyšlo, tieto americké bavlny majú šírku iba 110cm. Ale predsa sa našiel ešte kúsok na taštičku. Síce slúži skôr ako dekorácia, ale možno v budúcnosti nájde praktickejšie uplatnenie. Prípadne uvažujem, že ju budem využívať ako kabelku. Toto je strih na detskú tašku, na stránke Pattydoo nájdete strih zdarma aj na dospelácku veľkosť. Krásna taška, jednoduchý strih. Už mám pripravené látky na veľkú verziu.


Strih nohavice: Burda

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára