piatok 5. augusta 2016

Pyžamo na celý deň

Veľmi dlho som plánovala ušiť pyžamo pre mňa a pre Leu, ale popri iných projektoch sa už na tento nedostalo. Ale nakoniec predsa... Na tričku som vyskúšala nový strih šiat, ktorý mi však nesedí ideálne, možno kvôli pevnejšej látke. Strih na nohavice som použila od Kids5 ako pri teplákoch, ktoré som šila nedávno - a je perfektný. Dĺžku som som skrátila, dolu trochu rozšírila a našila patenty. Je to momentálne moje najpohodlnejšie pyžamo a už sme doma dvaja, ktorý nosia pyžamo celý deň. A ten prvý nie je Lea, pretože v tom prípade by musela mať na každý deň iné.

Pyžamko pre Leu sa tiež ešte vošlo do dvoch metrov látky. nohavice sú legínového strihu, ktorý som rozšírila s patentami, takže boli ušité za chvíľu. Pásiková látka je - ako som už spomínala - pevnejšia s elastánom a teda skôr vhodnejšia na legíny. Látka s jahôdkami je zo 100-pecentnej tenšej bavlny, je ľahučká a totálne pohodlná, ideálna na pyžamká. Obidve som kúpila na detivbavlnke.sk.


Strih nohavice: Kid5 Cozy-pants Woman
Strih legíny:  Lilly od Pattydoo
Strih tričko: Pattydoo Kleid Leonie alebo Shirt Paul

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára