piatok 5. augusta 2016

Letné šaty - Sommerkleid Lanibird blue

Dieser wunderschöne Stoff lag lange zugeschnitten an der Nähmaschine, weil ich kein passendes Bündchen finden konnte, also kein zum Stoff passendes Grün wie ich mir vorgestellt hatte. Und sodass ich nicht länger warten wollte, nahm ich das hellgrüne Bündchen, was sich letztendlich als gute Entscheidung gezeigt hat. Mit dem Ergebniss bin ich total zufrieden. 

Táto látka dlho ležala pri stroji zostrihaná, pretože som márne hľadala pasujúci zelený patent, hoci som ich pár aj objednala. A keďže som už dlhšie nechcela čakať, nakoniec som sa rozhodla pre jarnú zelenú, čo sa nakoniec ukázalo ako dobré rozhodnutie. A s výsledkom som úplne spokojná.
Der Schnitt ist Top Livia von Pattydoo zum Kleid in A-Form verlängert und etwas lockerer in der Taille zugeschnitten. Da ich bereits eine Livia genäht habe, wusste ich, dass der Schnitt bei mir gut sitzt.

Strih je Livia od Pattydoo - tielko predĺžené v tvare A a v páse strihané trochu voľnejšie. Vedela som, že tento strih mi sedí dobre, pretože som už jedno tielko podľa neho šila, takže som sa odvážne pustila do strihania tejto krásnej látky Lanibird blue.  Tento rok sú pomerne v trende látky s ľudovým motívom.


Einfacher kann´s nicht gehen - ein toller Schnitt und ein toller Stoff. Genäht in einer Stunde.

Jednoduchšie to naozaj nejde - skvelý strih a skvelá látka. Letné šaty ušité za hodinu.

Schnitt/strih: Pattydoo Top Livia

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára