štvrtok 25. februára 2016

Košíčky na drobnosti alebo jarná dekorácia


Veľmi jednoduché košíčky rôznych veľkostí sa hodia na uskladnenie drobností. Tieto sú ušité z pevnej látky z Ikea, takže som nepoužila výstuž. S výstužnou tkaninou však budú stáť pevnejšie. Do kovových očiek sa môže prevliecť špagát alebo sa môžu zavesiť na háčik.
Dlho som sa bála upevňovať tieto očká, keďže nevlastním špeciálne kliešte. Ale naozaj úplne stačí kladivo a priložené nástroje v balíčku s očkami, ktoré sa dajú kúpiť v galantérii, a dielo vyzerá naozaj profesionálne.
Tu som použila tie najväčšie s priemerom 12 mm, ktoré som kúpila o mylom cez internet, kde nie je vidno skutočnú veľkosť. Ale na podobné projekty sú ideálne.


Nerada vymeriavam pravítkom obdĺžnikové tvary, lebo sa mi nikdy nejak nepodarí trafiť pravé uhly. Tu je možné stiahnuť si presný strih na tri veľkosti košíkov, najväčší aj s vreckom vpredu a deliacou stenou. Presný postup šitia najzložitejšieho košíka je na videu. Strih je zdarma, ale sa treba na stránke zaregistrovať a strih si "kúpiť". Ale to sa určite oplatí, pretože tu nájdete ešte veľa výborných strihov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára