nedeľa 20. januára 2019

Príprava na lyžiarsku sezónu

Po tom, ako sa Lea pred dvoma rokmi chcela strašne naučiť lyžovať, som musela oprášiť svoje lyžiarske zručnosti a znova sa vrátiť k lyžovaniu. Hoci tento šport považujem za príliš masový, komerčný, neekologický a hlavne drahý. Ale čo by človek nespravil pre svoje dieťa. A pravdu povediac, ide to aj lacnejšie. Dokonca ma to začalo aj baviť, myslím,že deťmi je všetko zábavnejšie a zima ubehne rýchlejšie.
Pred zimou som objavila na detivbavlnke.sk túto funkčnú vlnenú látku s cool max. Vlny som sa bála, lebo mám zlé skúsenosti s dierkovaním. Vzniklo toto spodné lyžiarske oblečenie a je naozaj super. Príjemné na nosenie a teplučké. Absolvovala som v ňom už viacero lyžovačiek v extrémnych podmienkach a nesklamalo. Zima by bola iba na ruky.
Strih je obyčajné tričko a legíny. Látka sa veľmi dobre šije, je pružná a tvarovo stála. Po niekoľkých noseniach sú trochu povyťahované vlákna, tak som zvedavá, aká bude trvanlivosť. Dúfam však, že o rok nájdem aj nejaké nové krajšie farby a budem môcť ušiť ďalšiu súpravu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára