nedeľa 20. januára 2019

Poník Björn

 Ďalší strih od Himmelblau Pullover Vani som kúpila extra pre túto krásnu látku. Zaujal ma hlavne kvôli širšiemu strihu v dolnej časti, mnohým variáciám a dolným ukončením do oblúka.
 Lea je už školáčka a príliš detské milučké motívy neletia. Zato letia koníky a tento teplákový panel od Lillestoff je úžasný - nie veľmi detský a nie veľmi realistický. Našťastie sú na jednom panely dve konské hlavy, takže jedna sa ušla aj mne. V e-shopoch na Slovensku sa objavili aj nové tzv. cuff náplety. Sú od výroby ukončené, takže ich netreba zahýbať dvojmo. Trochu mi vadí, že z rubu je vidno šev, ale vďaka tomu, že sú tenké ich môj overlock zvláda perfektne.
 V detskom prevedení pre Leu som strih predsa len musela trochu zúžiť, lebo sa mi zdal široký a aj stále na môj vkus trochu je. Ale Lea je spokojná a to je hlavné.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára