sobota 24. februára 2018

Rapunzel tričko

Krásna látka od výrobcu Lillestoff Rapunzel na motívy známej rozprávky. Ak sa takáto nejaká objaví na Slovensku na vecicky.sk, okamžite kupujem. Inak ich obdivujem väčšinou iba na nemeckých stránkach. Ale aj tak dobre, všetky by som nemohla ani kúpiť ani spracovať. Už  však čaká ďalšia krásna látka od dizajnérky Susalabim. 
Snažím sa robiť vždy napoly tričko, napoly šaty, aby to Lea obliekla a koniec koncov, u nás je na prvom mieste aj tak praktická stránka. Použila som už druhýkrát strih z Ottobre s našitým nazberaným pruhom. A ešte som niekde vyhrabala zvyšky prúžkovaného patentu, ktorý výborne pasuje k vzoru na látke.
A konečne som premohla lenivosť a použila na mojom novom šijacom stroji dvojihlu. Z výsledku som nadšená, hlavne olemovanie okolo krku vyzerá naozaj efektne. Hneď si idem kúpiť ešte jednu širšiu dvojihlu a musím ju používať častejšie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára