sobota 24. júna 2017

Leto so zmrzlinou

 Zas raz som mala v rukách úplet od Lillestoff. Okrem toho, že sledujem Lillestoff na internete a viem, aká látka má aké vlastnosti a kto je jej dizajnérom, viem aj, že sa vždy môžem spoľahnúť na kvalitu. A keďže sa nedá iba tak ísť do obchodu, vziať do ruky, vidieť, často kupujem "mačku vo vreci" a nie zriedka som sklamaná. 
Žiaľ novej nádhernej detskej kolekcie od dizajnérky tejto látky som sa na vecicky.sk nedočkala, ale minuloročná kolekcia Summer je tiež krásna.
 A strihy od Kid5 ma tiež ešte nesklamali. Tento strih Retrodress sa mi podarilo získať v akcii iba za 2 eurá. Čo sa dá na makerist.dehttps://www.makerist.de/patterns pomerne často. A nie len strihy na oblečenie, ale aj tašky, štrikované a háčkované vecičky.
 Zatiaľ som pre Leu šila tričká iba podľa jedného klasického strihu, teraz som chcela skúsiť niečo iné. Nie je to na fotkách dobre vidno kvôli rozpusteným vlasom, ale výstrih okolo krku je tzv. knihový, ako sa robí na "bodíčkach". Veľa sa v poslednom čase používa aj na strihoch pre dospelých. Vyzerá efektne s kontrastným patentom, ale vyžaduje trochu skúseností pri jeho našívaní, keďže je tam nielen vnútorný, ale aj vonkajší oblúk. Pri vonkajšom treba na rozdiel od vnútorného naťahovať látku, nie patent.
Výhodou je, že sa tento strih dá použiť buď len ako tričko alebo sukňa. Ja som zvolila šatovú športovejšiu variantu s patentom v páse. Ja som z nich vo vytržení aj keď Lea by bola radšej, keby som zvolila variantu tričko a krátke legíny.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára