štvrtok 9. marca 2017

Taška z papiera

 Tento materiál sa presne volá Snap Pap. Je to prateľný papier alebo vegánska koža - teda presne preložené z nemčiny. V našich končinách som ho ešte neobjavila, aj keď som sa veľmi snažila. Chcela som si hlavne vyrobiť vizitky, lebo v tejto úlohe stave vyzerá super. Dá sa naň tlačiť, raziť, dobre sa šije, dá sa prať, drží tvar.
 Alebo sa používa na rôzne časti tašiek, alebo peňaženky. V takejto forme, akú som teraz zvolila, je s ním dosť ťažké pracovať. Lebo je naozaj ako hrubý kartón. A ani pri namočení veľmi nezmäkne, nieto ešte po uschnutí. Ale čo sa týka šitia, nie je žiadny problém prešiť ani viac vrstiev.
Nakoniec som to však zvládla a podľa vlastného strihu vznikla takáto taška, ktorú už týždeň testujem. No a zdá sa, že sa stáva mojou obľúbenou. 
 Vnútorné vrecko som robila podľa postupu ako je na bunde v predchádzajúcom príspevku, plus ďalšie otvorené vrecko na druhej strane na ostatné drobnosti, ktoré musia byť poruke. 
 
Na materiál si opticky treba zvyknúť - hľadám nejaké vhodné slovíčko pre nemecký výraz "gewöhnungsbedürftig" - ale tento dizajn určite je originálny - tašku z papiera určite nenosí každý.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára