sobota 4. marca 2017

Frühlingsjäckchen nach Pattydoo - Jarná bundička

 ...ktorá mala byť síce jesenná, ale keďže ide o moje vrcholné dielo, tak predchádzala dlhá príprava. Najskôr som musela doobjednať látku, lebo som objednala málo, potom som šila podobnú pre Leu, aby som si to vyskúšala a potom som sa ešte nejaký čas odhodlávala a hľadala dostatočný časový priestor. Ale vyplatilo sa a s výsledkom som viac ako spokojná - za tri víkendy bola bunda na svete.  Všetko sadlo ako malo, vrátane veľkosti - číslo 32, ako pri všetkých strihoch od Pattydoo.

 Takže skvelý nielen strih na blouson, ale hlavne názorné video a popis od Pattydoo, bez ktorých by som k takému to výsledku určite nedošla. Prešívaná teplákovina od vecicky.sk sa šila trochu ťažšie, ale je príjemne teplá a ideálna na chladnejšie jarné dni.
 
Vrecká so zipsom sú vkusným a jednoduchým riešením, návod tiež na blogu Pattydoo.
 
 Pekne vyzerá aj záložka zipsu ako aj skvelý nápad začistiť túto záložku obyčajným bavlneným šikmým prúžkom. A nakoniec ešte moje nové etikety so značkou dodajú ručnej práci naozaj profesionálny výzor a naozaj to nie je zanedbateľná vec. Sú vyrobené z môjho nového objavu - papierovej kože, z ktorej sa už šije taška. Možno už v ďalšom blogu, ak sa mi  podarí. Lebo tašky nie sú mojou silnou stránkou, ale už ich mám z tohto materiálu v hlave niekoľko.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára