nedeľa 5. júla 2020

Pudláče na n-tú

Pudláčovým teplákom som sa dlho vyhýbala. Boli mi také nejaké nesympatický. Možno aj preto, že raz som sa o ne už pokúšala podľa jedného strihu a nejak to nevyšlo.  Nejak často sa mi však začali objavovať na FB v skupinách o šití a nakoniec som neodolala.


Ak chcete mať tepláčiky, v ktorých vaše dieťa bude vyzerať cool a ktoré sa vám budú dobre šiť, jednoznačne odporúčam tento typ tepláčikov. A keďže moja dcéra skoro výhradne nosí iba tepláky, aj do školy, pustila som sa do šitia. Pred letom nielen dlhé, ale aj trištvrťové. A veru sa cez chladný jún aj zišli.

Tak ako takmer všetky strihy, aj tento som objednávala zo stránky makerist.de. Po registrácii sa dá strih jednoducho objednať, zaplatiť buď prevodom na účet alebo kartou a strih príde na mailovú adresu. Strihy kupujem výhradne v akciách, ktoré sú veľmi časté.
Strih na pudlové tepláky:


V poslednom čase nakupujem látky prevažne z takoy.sk. Majú pekné vzory a vždy nájdem k odtieňu látky aj hodiaci sa patent.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára