pondelok 20. novembra 2017

Else po štvrté / Else zum Vierten


Strih Else von Schneidemeistern som použila pri týchto zimných šatách už štvrtý-krát. Čo sa mi ešte nepodarilo pri žiadnom mojom strihu. Mám na ňom rada úzke rukávy, ktoré ideálne sedia v pleciach a trochu širší horný diel. Ak chcem šiť bundu, použijem jednoducho väčšie číslo. 
U šiat je širší diel je však nedostatkom, lebo potom vyzerajú trochu vrecovito. Preto som tento raz trochu ubrala na páse. A sedia výborne. 
  Tento raz som siahla po nie práve prírodnom materiály. Dosť sa mi však páčil a okrem toho je aj pomerne lacný. Jednoduchá polyesterová svetrovina, zvnútra flís, ktorá sa mi zatrhávala na prstoch - bŕŕŕ. Testovanie však dopadlo nad mieru výborne. Sú teplúčke a výborne sa nosia. V priebehu šitia ma napadlo pár pekných detailov - ozdobný šev na zadnom diely a ružová gumička na rukávoch a okolo krku. Bála som sa, že zahnutý lem bude na pletenine odstávať a gumička ho krásne dá do formy. A dokonca nebolo ani veľmi náročné ju našiť. Dokonca sa pohrávam s myšlienkou, ušiť ešte jedny šaty v inej farbe. Len keby tá kopa pripravených látok a projektov nebola taká veľká...




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára