streda 23. augusta 2017

Was mit dem schönen Stöffchen/Čo stouto látkou



Das war die Frage, die mich den ganzen Sommer lang begleitet hat. Und nach fast zwei Monaten ist es endlich klar geworden. Die Julika von Prülla dann doch vollständig genäht, obwohl ich, erlich gesagt, Angst davor hatte, von Kopf bis zum Fuß in einem Stoff eingehüllt zu sein (ich hatte noch nie einen Jumper an).  Aber dieser Modaljersey von Lillestoff ist einfach großartig und edel und der Schnitt hat ihm richtig zur Geltung gebracht. 

To bola otázka, ktorá ma sprevádzala celým letom. A po takmer dvoch mesiacoch to bolo konečne jasné. Došila som celý overal  Die Julika von Prülla . Hoci som mala trochu strach byť od hlavy po päty zavinutá v jednej látke. Ešte som nikdy nemala oblečený overal. Ale tento úplet modal od Lillestoff je úžasný a elegantný a tento strih vyzdvihol jeho kvality.
In der Anleitung steht es zwar nicht, aber in den mittleren Streifen an der Teille habe ich einen Gummi eingezogen. Die Hose hat damit besseren Halt und steht auch schöner. Für die Streifen habe ich den rosa Stoffrand verwendet, es hat super geklappt.  

V páse som použila gumu, aj keď to nie je v návode uvedené, ale nohavice tak majú lepšiu stabilitu a stoja lepšie. Na olemovanie som použila bočný ružový pruh z okraja látky a s výsledkom som veľmi spokojná.
 Ich denke, dass ich das letzte Sommerteilchen, aber nach diesem Schnitt habe ich noch vor, ein oder zwei Shirts zu nähen - zu festlichen Anlässen. 

Myslím, že toto je už naozaj posledný kúsok do letného šatníka. Ale vrchný diel sa mi veľmi páči a ešte mám v pláne podľa neho ušiť jedno-dve elegantnejšie tričká. 

Jumper/overal: Julika von Prülla 
Stoff/látka: Anicara von Lillestoff

2 komentáre: