nedeľa 23. októbra 2016

Mačací zbor

Keď som uvidela túto teplákovinu na vecicky.sk, okamžite som mala pred očami mačacie tepláky pre mňa. Mačky síce veľmi nemusím, ale tieto ma úplne dostali. 
A Leu tiež. Pripomínali jej totiž mačací zbor z jednej detskej relácie a tak sa mačky museli pripraviť a pod našou taktovkou spievať. 
 
Moje tepláky ako vždy podľa strihu  Kid5 Cozy-pants Woman hore a dolu s čiernymi patentami. Naposledy som robila bez patentov, ale takto sa mi páčia oveľa viac, tak som prerábala aj tie staré. Pre Leu klasicky legíny Lilly od Pattydoo od  tentoraz už vo väčšej veľkosti ako som strihala doteraz, dolu trochu rozšírené tak isto s čiernymi patentami. Plánovala som ich pre seba, ale z metra látky mi výjdu aj jedny detské, lebo by som musela objednávať dodatočne.
 Naše obľúbené mačkové tepláky v partner-look.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára