nedeľa 9. septembra 2018

Romantika na konci leta

Posledný meter látky bolo potrebné spotrebovať, lebo ďalšia zásielka už je na ceste. U mňa má každá objednaná látka presný cieľ, ak keď ten sa niekedy zmení a nové môžu prísť až keď sa spotrebujú. Tento krásny modal od Lillestoff bol určený pôvodne na sukňu, ale až tak som o tom presvedčená nebola a rozhodla som sa pre šaty s názvom Kleiderliebe od Jojolino. Na šicích fórach som ich už videla toľkokrát, že som nemohla inak, iba ich tiež ušiť. A táto jemná látka sa dokonale hodila k romantickému strihu s nariasenými rukávmi a sukňou.
K tomuto strihu som bola dosť skeptická, pretože predný a zadný diel sú rovnaké. Hlavne je problém s výstrihom a rukávmi. Preto som radšej zvolila menšiu veľkosť ako bežne nosím a šijem - modal je tiež tenší a pružnejší. A nemám rada, keď rukávy visia z pliec, hlavne keď sú nariasené. A urobila som dobre. Aj výstrih aj rukávy sedia veľmi pekne. Aj keď nabudúce asi tieto problematické zóny prispôsobím prednému a zadnému dielu.
To čo tieto šaty robí zaujímavými sú aj vrecká v spodnom diely. šijú sa pomerne ľahko, sú praktické a efektné.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára