sobota 1. septembra 2018

Druhý overal

 ...a myslím, že na budúci rok to bude tretí overal. Na blogu síce koncom leta, ale už je zanosený. Tento raz som ho stihla ušiť ešte v júli. Opäť je to strih Julika od Schneidemeistern z modalu od Lillestoff. Dlhé rozmýšľanie nad výberom látky, ale som spokojná. Je naozaj krásna a modal úžasný materiál - krásne jemný, padavý, nekrčivý. Ideálny na leto.
 Ďalším dôvodom môjho výberu bolo, že na Slovensku sa človek ťažko dostane k týmto látkam a ešte k tomu bola k dispozícii aj originál kombi látka. Takže na rozdiel od minulého overalu som pekne strihaný vrchný diel mohla zvýrazniť.
 Začistenie robím podľa návodu, teda nie klasický patent, ale našitý pásik. Ide to super a vyzerá to naozaj ako kúpené, a teraz môžem šiť dokonca aj dvojihlou.
Ešte k tomu som mala veľkú dilemu, či obidva diely spojiť, alebo nechať oddelené. Ale keďže som si už spodný patent naznačkovala, nebolo inej voľby. Vždy sa stretávam s konštatovaním, že to musí byť dosť nepraktické ísť na toaletu. Čo som si tiež vždy myslela. Ale nie je to také strašné, ako iné prednosti takéhoto jedného dielu. Okrem toho v lete jazdím väčšinou na skútri a letné šaty veľmi nevynosím, overal je tu výbornou voľbou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára