nedeľa 10. marca 2019

Monsterstarke Freunde

 Túto pestnú teplákovinu od Lillestoff som pôvodne objednávala pre seba, ale potom som predsa zhodnotila, že z nej ušijem niečo pre Leu. Hoci ona už tiež dosť povyrástla a nemusí tieto milučké detské látky.
 Už druhý-krát Himmlische Vani od Himmelblau. Táto dizajnérka je jednoducho mojou favoritkou, a nielen mojou ako sledujem na FB. Hoci Vani dolu trochu zužujem, lebo je na môj vkus trochu široká, je to dobre sediaci strih s peknou kapucňou a všetko sedí ako má.
  Tričko je bio-úpletu od bubulakovo.sk. Majú tu jednofarebnú sériu teplákovina, úplet, patenty v rovnakých farbách, čo je výborná vec na kombinovanie, pretože trafiť sa do farby podľa fotiek na internete je takmer nemožné. No a už asi dva roky doma skladujem šablónu na aplikácie, ktorá sa teraz konečne dočkala premiéry a ja som nadšená. Vyhrabala som ešte niekde doma farby na textil a štetcom som cez šablónu naniesla farbu naniesla, nechala vyschnúť a hotovo. Pri najbližšej príležitosti zamierim do kreatívnych potrieb po nejaké šablóny.
A keďže bolo látky dosť veľa, vystalo aj na nohavice, ešte zostal kus aj na čiapu - uvidím, či sa k nej dostanem. Strih je z Burdy, tiež trošku upravený. K tomu modré tričko s mačičkou a môže sa vyraziť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára