pondelok 2. apríla 2018

Opäť raz modal

 Vždy mám strach pustiť sa modalu - hladkého jemnučkého tenučkého úpletu z bukového dreva - no ten je vždy neopodstatnený, pretože sa mi vždy dobre šije a výsledok je jednoducho krásny. A to aj vďaka dizajnu prantero od Lillestoff. Bojím sa, že už látku od iného výrobcu ani nebudem kupovať, lebo tu som si vždy na istom.
 Siahla som po staršom strihu Frau Liese od Schnittreif (ktorý som kúpila niekedy v akcii na makerist.de) a vôbec sa nečudujem, že bol svojho času veľmi obľúbený. Ešte som nič jednoduchšie a efektnešie nešila a u mňa skôr nevýhoda, majú zoštíhľujúci efekt. Už mám podľa neho nastrihané tričko, ktoré čaká v poradí. Strih je na tričko, ktoré som jednoducho predĺžila do tvaru A. Vďaka modalovej látke šaty krásne dolu padajú.
 Už mi naozaj chýbali šaty na slávnostnejšiu príležitosť. Pôvodne boli tieto určené na rodinnú oslavu cez vianočné sviatky. No realizácia sa posunula o tri mesiace.  Teraz sa už ale nemusím báť, že si nebudem mať čo obliecť.
Hneď ma zaujali tieto farby, hoci nie som fanúšikom zelenej a vzor.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára