nedeľa 25. júna 2017

Letné legíny

 Dávnejšie som chcela vyskúšať úplet tento raz nie nemecký, ale od z Veľkej Británie od AGF (ArtGaleryFabrics), ktoré majú tiež vyššiu cenu a údajne výbornú kvalitu. Je to naozaj veľmi príjemný úplet s krásnymi farbami. Ale znovu som urobila chybu, pretože som si pred výberom látky pozrela kolekciu na stránke výrobcu. A ten úplet, ktorý sa mi páčil najviac, zrovna na vecicky.sk nemali. Výber preto padol na úplne iný vzor, ktorý ma zaujal vzorom a hlavne farbami.
Mala som trochu strach z takýchto pestrých legín, ale po začistení a dokončení sú krásne, príjamné a jemnučké a oživia každý jednofarebný vrchný diel. Na legíny používam basic-strih od Pattydoo Lillian

Kto nemá skúsenosti, ale chuť si podobné ušiť, na odkaze je aj podrobné video s postupom, ktorý zvládne aj začiatočník s obyčajným šijacím strojom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára